Minusta

maanantai 26. maaliskuuta 2012

Ei siwast saa ES.

Terve kamulit ♥ Tänää ollu aika kiva päivä perjaattees :o Mun napakorut tuli ♥ Aaaa, oon nii ilone oon oottanu niit jo viikon, ja joo ne on aivan ihanii ♥
Jumaloin tota ristii, ja toi smiley on söpö :----D 



Mutjoo, sit koulus kaikki oli iha vammasii, ja ainii värjäsin lauantaina hiukset, blondeiks, niist tuli kyl tälläset ihmeelliset keltaset :--D Mut värjään viel pari kertaa ni eiköhän näist tuu sit aika blondit ;p Sit joo lagailtii Petrankaa ulkona, ja Timo ja Teemu oli meijänka, sit mentii meille Vladin Ja Juhon kaa, ja tääl kans jtn popitettii ja riehuttii :----D Sit ainii sain aivan ihanat pitkät kalsarit jossa on mikkihiirin kuvia yhdeltä ihanalta rouvalta ♥ Ne on niin suloset ;3 Okok, ne on vähä hassut, mut siin on mulle uudet legginsit <33 :D:D Einyt sentään, ok selitän jotai omaa shaissee ja kukaa ei tajuu mistää mitää :--d Nojuu nyt meen tonne kattoo mitkä vaattet laittaaas huome :---D Heipsu mussukat.

PS. mun piti lisää ittestäni kuvii, mut eipä tullu hyvii ;( Anteeeks.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti